BeeClear Forums
Wifi verbinding kwijt? - Afdrukversie

+- BeeClear Forums (https://beeclear.nl/forum)
+-- Forum: Beeclear Forum (https://beeclear.nl/forum/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: FAQ (https://beeclear.nl/forum/forumdisplay.php?fid=6)
+--- Topic: Wifi verbinding kwijt? (/showthread.php?tid=45)



Wifi verbinding kwijt? - T-men - 17-11-2018

Na een router herstart kan ik de BeeClear niet meer benaderen. 

BeeClear herstart (door de spanning er even af te halen), maar dit helpt niet.

Hij krijgt wel een ip-adres van de DHCP server in de router, dus login credentials etc lijkt ok.

Tabblad in Chrome toont wel Beeclear dus er lijkt communicatie mogelijk.

Wat is hier aan de hand?


RE: Wifi verbinding kwijt? - forumadmin - 17-11-2018

(17-11-2018, 21:01 PM)T-men schreef: Na een router herstart kan ik de BeeClear niet meer benaderen. 

BeeClear herstart (door de spanning er even af te halen), maar dit helpt niet.

Hij krijgt wel een ip-adres van de DHCP server in de router, dus login credentials etc lijkt ok.

Tabblad in Chrome toont wel Beeclear dus er lijkt communicatie mogelijk.

Wat is hier aan de hand?

Beste T-men,

Het meest waarschijnlijk is dat het IP-adres van de BeeClear is gewijzigd. Probeer eens de multifunctionele knop bovenop 1 seconde ingedrukt te houden.
En wachten tot de BeeClear is herstart (40 secoden). Daarna zou het mogelijk moeten zijn om via http://beeclear.nl/mijnmeter verbinding te krijgen.  

Het tabblad in Chrome toont wel BeeClear, ik vermoed dat dit een gecachte pagina is. Dus als u de browser cache verwijdert of ververst met 
F5 of CTRL+SHIFT+R dan zou die pagina niet meer moeten werken.