Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Integratie met domotica (Athom Homey / Domoticz / e.a.)
#1
Graag aandacht voor integratie van de API voor domotica-gebruikers.
Zie ook discussie op Homey forum
Met jullie kennis van de API is het wellicht (redelijk) eenvoudig een app te maken die bijvoorbeeld aansluit bij de Athom Homey.
Denk bijvoorbeeld aan een trigger die me meld over allerlei waarden (hoog/laag) welke worden geregistreerd door de Beeclear.
Of een apparaat wordt uit- of juist ingeschakeld bij het bereiken van een bepaalde waarde.
Antwoord
#2
(29-05-2018, 17:02 PM)ermep01 schreef: Graag aandacht voor integratie van de API voor domotica-gebruikers.
Zie ook discussie op Homey forum
Met jullie kennis van de API is het wellicht (redelijk) eenvoudig een app te maken die bijvoorbeeld aansluit bij de Athom Homey.
Denk bijvoorbeeld aan een trigger die me meld over allerlei waarden (hoog/laag) welke worden geregistreerd door de Beeclear.
Of een apparaat wordt uit- of juist ingeschakeld bij het bereiken van een bepaalde waarde.

Beste ermep01,

Het heeft onze aandacht. Het wordt voor ons/mij flink in de Athom SDK "bijten". Hopelijk komt er iets bruikbaars uit.
Antwoord
#3
(21-08-2018, 18:24 PM)forumadmin schreef:
(29-05-2018, 17:02 PM)ermep01 schreef: Graag aandacht voor integratie van de API voor domotica-gebruikers.
Zie ook discussie op Homey forum
Met jullie kennis van de API is het wellicht (redelijk) eenvoudig een app te maken die bijvoorbeeld aansluit bij de Athom Homey.
Denk bijvoorbeeld aan een trigger die me meld over allerlei waarden (hoog/laag) welke worden geregistreerd door de Beeclear.
Of een apparaat wordt uit- of juist ingeschakeld bij het bereiken van een bepaalde waarde.

Beste ermep01,

Het heeft onze aandacht. Het wordt voor ons/mij flink in de Athom SDK "bijten". Hopelijk komt er iets bruikbaars uit.

Is er al iets mee gedaan?
Is een mooie toevoeging aan het gebruik van de Homey.
Antwoord
#4
We hebben de Homey en zijn er nog mee aan het "spelen"
Antwoord
#5
Goed om te horen...
Op dit moment heb ik een constructie via Domoticz en een (Synology-)NAS.
Vervolgens Domoiticz (v4.10445) uitlezen op de Homey (2.0.2, app 2.0.8.257)
Maar het zou fijn zijn een Beeclear app in de Homey appstore te hebben.
Antwoord
#6
Is er nog vooruitgang?
Antwoord
#7
Is er nog voortgang?
Antwoord
#8
We hebben nog geen capaciteit vrij kunnen maken om integratie voor Athom / Homey te kunnen verwerken.
Antwoord
#9
Gaat dit nog wel gebeuren? Zou dit wel heel fijn vinden!
Antwoord
#10
Is er enige vooruitgang?
Je kan natuurlijk ook hulp vragen bij Homey.
Antwoord


Ga naar locatie: