Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wachtwoord onjuist kan niet aanmelden
#1
Ik kan niet meer aanmelden op de BeeClear maar ik weet zeker dat het wachtwoord juist is.

Vraag:
Waarom kan ik niet meer aanmelden?

Antwoord:
Het (interne privee) IP-adres van de BeeClear kan veranderen en is afhankelijk van het DHCP protocol.
Het blijkt dat een aantal beveiligingsproducten zoals bijvoorbeeld bitdefender dit blokkeren.
22.3.2019: Een instabiel netwerk kan ook dit gedrag verklaren.
24.3.2019: We zien dat BeeClears uitgeleverd in het laatste kwartaal van 2018 met firmware 49.5 problemen kunnen geven. 
Advies: Upgrade naar 49.6. Dit kan even duren. Vergeet niet een back-up te maken.
Antwoord
#2
Ik heb hetzelfde op Chrome. (iOS) op safari gaat het wel goed.
Antwoord
#3
(09-02-2019, 08:47 AM)Pinguin schreef: Ik heb hetzelfde op Chrome. (iOS) op safari gaat het wel goed.

Heeft u toevallig ook een beveiligingsproduct actief zoals BitDefender ?
Antwoord
#4
(09-02-2019, 17:16 PM)forumadmin schreef:
(09-02-2019, 08:47 AM)Pinguin schreef: Ik heb hetzelfde op Chrome. (iOS) op safari gaat het wel goed.

Heeft u toevallig ook een beveiligingsproduct actief zoals BitDefender ?
ik heb die ervaring met Bitdefender 2018 gehad. Er kwam geen enkele melding terug vanaf zodat je geen idee had waar het fout ging. Bitdefender 2018 blijkt een probleem te hebben met http verkeer. Via de helpdesk van Bitdefender probleem voorgelegd. Oplossing upgrade naar Bitdefender 2020. Daarna werkte alles als vanouds.
Antwoord


Ga naar locatie: