Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Icon voor (mobiele) snelkoppeling
#1
ik gebruik BeeClear het meest op mijn iPhone. De interface schaalt prima op een kleiner scherm. Ik heb daarvoor een snelkoppeling op het beginscherm van mijn telefoon gezet. Het icoon wordt door mijn iPhone zelf gegenereerd en is meestal wit, maar soms ook een verkleinde weergave van het BeeClear inlogscherm of een andere willekeurige uitsnede van de interface. Niet erg herkenbaar dus.

Is het mogelijk om de interface te voorzien van een icoon (apple-touch-icon voor Apple telefoons; voor andere platforms zijn andere formaten als een favicon of tile icon nodig)? Dan krijgt een snelkoppeling het juiste en herkenbare icoontje mee.

Groet, 
Mark
Antwoord
#2
(16-07-2018, 22:33 PM)MarkMeijer schreef: ik gebruik BeeClear het meest op mijn iPhone. De interface schaalt prima op een kleiner scherm. Ik heb daarvoor een snelkoppeling op het beginscherm van mijn telefoon gezet. Het icoon wordt door mijn iPhone zelf gegenereerd en is meestal wit, maar soms ook een verkleinde weergave van het BeeClear inlogscherm of een andere willekeurige uitsnede van de interface. Niet erg herkenbaar dus.

Is het mogelijk om de interface te voorzien van een icoon (apple-touch-icon voor Apple telefoons; voor andere platforms zijn andere formaten als een favicon of tile icon nodig)? Dan krijgt een snelkoppeling het juiste en herkenbare icoontje mee.

Groet, 
Mark

Beste Mark,

Bedankt voor uw bevinding. We hebben de apple-touch-icon.png in de source van de BeeClear firmware opgenomen. 
In een volgende firmware release (vanaf 49.5) zou de BeeClear logo/icon consquent en herkenbaar moeten verschijnen na 
het aanmaken van de "snelkoppeling".
Antwoord
#3
Ik heb recent de "apple-touch-icon" omgezet naar een windows ico bestand zodat ik op mijn bureaublad een snelkoppeling mét het juiste icoontje kon maken.
Als er interesse is (en als het toegestaan is) dan kan hij misschien hier gepost worden.

Groet,
Hoek
Antwoord


Ga naar locatie: