Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
stabiliteit
#1
Shocked 
Ik ben uitermate tevreden over de stabiliteit, helaas is hij er echter na 5 maanden online afgelopen maandagnacht om een uur of drie  mee gestopt.
Helaas pas vandaag gezien, kon de beeclear niet bereiken en heb hem uiteindelijk moeten herstarten (spanning er even af) vervolgens werkte hij weer maar wel jammer dat ik nu een paar dagen gemist heb.
Had dat graag even willen zien omdat blijkbaar mijn vriezer problemen heeft gegeven en ik dat vandaag constateerde en gelijk even wilde weten welk effect dat heeft gehad op mijn verbruik. Niet dus want de Bee deed het even niet. Angry 
Maar verder uitermate tevreden Big Grin
Antwoord
#2
Beste Ravahu,

Ik kan u een advies geven mocht de BeeClear niet bereikbaar geraken.

Probeer altijd eerst de "multi functionele knop" bovenop de BeeClear 1 seconden ingedrukt te houden.
Binnen 2 ~ 5 minuten zal de BeeClear opnieuw opstarten (na eerst alle bestanden en buffers te hebben weggeschreven naar de SD-kaart).
Daarna kunt u de BeeClear altijd spanningsloos maken (maar zou niet hoeven).

Hiermee voorkomt u in de meeste gevallen gegevensverlies. Bovendien zal de BeeClear opnieuw zich kenbaar maken in het netwerk. Het kan
namelijk dat de BeeClear een ander intern IP-adres heeft gekregen . Ook ander netwerk gerelateerde invloeden kunnen meespelen waardoor de BeeClear niet meer bereikbaar is geworden.
Antwoord
#3
(13-04-2019, 17:57 PM)forumadmin schreef: Beste Ravahu,

Ik kan u een advies geven mocht de BeeClear niet bereikbaar geraken.

Probeer altijd eerst de "multi functionele knop" bovenop de BeeClear 1 seconden ingedrukt te houden.
Binnen 2 ~ 5 minuten zal de BeeClear opnieuw opstarten (na eerst alle bestanden en buffers te hebben weggeschreven naar de SD-kaart).
Daarna kunt u de BeeClear altijd spanningsloos maken (maar zou niet hoeven).

Hiermee voorkomt u in de meeste gevallen gegevensverlies. Bovendien zal de BeeClear opnieuw zich kenbaar maken in het netwerk. Het kan
namelijk dat de BeeClear een ander intern IP-adres heeft gekregen . Ook ander netwerk gerelateerde invloeden kunnen meespelen waardoor de BeeClear niet meer bereikbaar is geworden.

Dat heb ik geprobeerd maar ik moest hem toch helemaal spanningsloos maken en inmiddels is het nog 2 keer gebeurd.
Ander IP adres kan niet want ik gebruik een static ip adres voor de beeclear.
Verder is er sinds maanden niets meer aan mijn netwerk verandert behalve dat we 2 nieuw telefoons hebben aangeschaft die er verbinding mee maken maar het lijkt me erg stug dat dat er iets mee te maken heeft...... Dodgy
Antwoord
#4
Beste Ravahu,

Na contact met u te hebben gehad gaat het in uw geval waarschijnlijk om het "bootloop" probleem behorend 
bij het systeemboardje: LP760V2 ZKPKX1652. We gaan u een nieuwe BeeClear sturen. We horen graag of het dan beter 
werkt. 

Met vriendelijke groet,

Marcel.
Antwoord
#5
Even wat nadere toelichting betreffende de stabiliteit en om misverstanden te voorkomen:
Ik heb de BeeClear sinds begin 2018 in gebruik.
Hij heeft altijd feilloos gefunctioneerd tot  8 april 2019; dus dat is een hele lange periode zonder uitval behoudens wat kleine hickups die door software updates verholpen zijn.
M.a.w. dus zeer stabiel!

Na 8 april heb ik een paar keer uitval gehad in die zin dat ik de BeeClear niet bereiken kon over het netwerk en de BeeClear ook geen data had geregistreerd.
Na een reset heeft hij anderhalve dag en vervolgens weer niet.
Bij de volgende reset helemaal teruggezet naar fabrieks instellingen maar toen in een bootloop beland.
Aanwijzing op de webpagina gevolgd om buiten de wifi om even te resetten en vervolgens de instellingen te maken en de wifi functie uit te zetten dat werkte prima.
Vervolgens als test nog een keer een fabrieks reset binnen het bereik van de wifi en tot mijn verbazing werkte alles toen normaal m.a.w. geen bootloop.
Echter na 2 dagen stopte de Beeclear er weer mee.
Inmiddels de nieuwe ontvangen en we wachten even af.

Overigens wil ik hier wel even laten weten dat ik de service geweldig vind; goede support, vlotte communicatie en  de door mij betaalde verzendkosten voor het retour sturen heb ik keurig netjes terug gekregen.
HULDE !! Cool

Wordt vervolgd.....
Antwoord


Ga naar locatie: